Φιλοσοφία

Αξιολόγηση

Στο ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ, πριν από την εφαρμογή οποιασδήποτε θεραπείας, διενεργούμε μία εκτενή και ολοκληρωμένη αξιολόγηση του ασθενή και της πάσχουσας περιοχής, ώστε να εντοπίσουμε και να κατανοήσουμε τις ρίζες του προβλήματος.

Αφιερώνουμε χρόνο για να ακούσουμε  τον ασθενή και να καταλάβουμε τον τρόπο ζωής του, ώστε να του προσφέρουμε ένα πρόγραμμα θεραπείας και αποκατάστασης με τον πιο αποτελεσματικό και αποδοτικό τρόπο.

Αντιμετώπιση Θεραπεία

Αξιοποιώντας τις γνώσεις μας στην ανατομία και στην βιομηχανικής του σώματος, την πολύχρονη εμπειρία μας και την συνεχή ενημέρωση για τις νέες εξελίξεις στον κλάδο μας, στο ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ είμαστε σε θέση να σας προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα θεραπείας, ενδυνάμωσης και αποκατάστασης απόλυτα εξατομικευμένο και προσαρμοσμένο σε εσάς.

Το κέντρο μας είναι εξοπλισμένο με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, που έχουν πιστοποιηθεί και διακριθεί παγκοσμίως από τον ιατρικό και φυσικοθεραπευτικό χώρο. Παράλληλα, η πολυετής εμπειρία που έχουμε αποκτήσει από την αντιμετώπιση πολλαπλών περιστατικών και η συνεχής εκπαίδευση σε νέες χειροθεραπευτικές τεχνικές και χειρισμούς εδραιώνει τη δυνατότητα να σας προσφέρουμε μία ολοκληρωμένη θεραπευτική προσέγγιση.

Αποκατάσταση

Στόχος μας δεν είναι απλώς να σας ανακουφίσουμε από τα συμπτώματα πόνου, αλλά να σας προσφέρουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, την εκπαίδευση και την καθοδήγηση που χρειάζεστε, ώστε να κατανοήσετε τις αιτίες που σας προκαλούν τον πόνο, πώς να τις αποφύγετε και πώς να προσαρμόσετε την καθημερινότητα σας προς βελτίωση της ποιότητας ζωής σας.